Fototapety na wymiar     Zdjęcia na płótnie     Obrazy na ścianę     Plakaty

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zamówić obraz lub fototapetę ?

  • Wpisz w wyszukiwarkę słowo kluczowe, możesz także skorzystać z wybranych przez nas propozycji
  • Dostosuj wybrane zdjęcie za pomocą dostępnych narzędzi : rozmiar, kadrowanie, efekty, a w przypadku fototapet wybierz rodzaj materiału
  • Dodaj produkt do koszyka i przejdź do kasy lub kontynuuj zakupy
  • Wypełnij formularz zamówienia oraz wybierz sposób płatności
  • Dokonaj przelewu według wybranej formy płatności, możesz wybrać także opcje płatności przy odbiorze

Jak długo trzeba czekać na otrzymanie zamówienia?

  • Zlecenie zamówienia usługi lub produktu w sklepie BajeczneObrazy.pl może być składane 24h przez 7 dni w tygodniu
  • Zazwyczaj zmówienie realizowane jest w ciągu 2-5 dni roboczych
  • W szczególnych przypadkach czas realizacji może być dłuższy, wtedy Klient zostanie poinformowany o terminie realizacji

Czy ceny produktów są netto czy brutto?

  • Ceny zamieszczone na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają VAT)
  • Należy do nich doliczyć koszty przesyłki oraz koszty ewentualnych innych dodatkowych usług jak np. projekt graficzny
  • Ostateczny koszt zamówienia  będzie potwierdzony z Klientem

Jakie są koszty wysyłki i czy jest mozliwość odbioru osobistego?

  • Nasze produkty wysyłamy kurierem DPD.
  • Koszt wysyłki przy zamówieniach opłaconych z góry to 19,00zł BRUTTO, a płacąc przy odbiorze 29,00zł BRUTTO.
  • Produkty można odebrać osobiście w Białymstoku, w tym przypadku nie pobieramy żadnych opłat
  • Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt pod numerem 698 612 166
    DH LIDER ( wejście C lub D )
    ul. Wyszyńskiego 2 lok. 86/87
    15-888 Białystok

Jakie metody płatności są akceptowalne?

  • Płatności można dokonywać przelewem na rachunek bankowy Firmy:
    NETSPECTRUM Wojciech Wyszkowski
    mBank: 39 1140 2004 0000 3102 3425 5000
  • poprzez system płatności elektronicznych Dotpay
  • lub kurierowi przy odbiorze.

Co zrobić jeśli się pomyliłem składając zamówienie lub chcę anulować?

  • Jeśli popełniono błąd w zamówieniu lub Klient chce je anulować należy skontaktować się z nami, aby natychmiast dokonać korekty: poprzez e-mail biuro@bajeczneobrazy.pl lub zadzwoń pod numer 698 612 166

Czy otrzymam informację potwierdzającą złożenie zamówienia?

  • Na podany w formularzu adres e-mail będą wysłane wiadomości informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana po złożeniu zamówienia, kolejna gdy otrzymamy płatność oraz trzecia kiedy zamówiony produkt zostanie wysłany.