Fototapety na wymiar     Zdjęcia na płótnie     Obrazy na ścianę

FAQ

  1. Strona główna
  2. FAQ

Jak długo trzeba czekać na otrzymanie zamówienia?
Zlecenie zamówienia usługi lub produktu w sklepie BajeczneObrazy.pl może być składane 24h przez 7 dni w tygodniu. Zazwyczaj zmówienie realizowane jest w ciągu 2-3 dni roboczych. W szczególnych przypadkach czas realizacji może być dłuższy, wtedy Klient zostanie poinformowany o terminie realizacji.

Czy ceny produktów są netto czy brutto?
Ceny zamieszczone na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają VAT). Należy do nich doliczyć koszty przesyłki oraz koszty ewentualnych innych dodatkowych usług jak np. projekt graficzny. Ostateczny koszt zamówienia  będzie potwierdzony z Klientem.

Jakie są koszty wysyłki i czy jest mozliwość odbioru osobistego?
Nasze produkty wysyłamy kurierem DPD. Koszt wysyłki przy zamówieniach opłaconych z góry to 19,00zł BRUTTO, a płacąc przy odbiorze 29,00zł BRUTTO. Produkty można odebrać osobiście w Białymstoku, w tym przypadku nie pobieramy żadnych opłat. Prosimy jednak o telefoniczny kontakt przed odbiorem osobistym.

DH LIDER ( wejście C lub D )
ul. Wyszyńskiego 2 lok. 86/87
15-888 Białystok

Jakie metody płatności są akceptowalne?
Płatności można dokonywać przelewem na rachunek bankowy Firmy:
- NETSPECTRUM Wojciech Wyszkowski
  mBank: 39 1140 2004 0000 3102 3425 5000
- poprzez system płatności elektronicznych Dotpay
- lub kurierowi przy odbiorze.

Co zrobić jeśli się pomyliłem składając zamówienie lub chcę anulować?
Jeśli popełniono błąd w zamówieniu lub Klient chce je anulować należy skontaktować się z nami, aby natychmiast dokonać korekty: poprzez e-mail biuro@bajeczneobrazy.pl lub zadzwoń pod nr. kom: +48 698 612 166

Czy otrzymam informację potwierdzającą złożenie zamówienia?
Na podany w formularzu adres e-mail będą wysłane wiadomości informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana po złożeniu zamówienia, kolejna gdy otrzymamy płatność oraz trzecia kiedy zamówiony produkt zostanie wysłany.